Saturday, April 26, 2014

KELAS DIY-TART NENAS MATAHARI-SABTU 3 MEI

Assalamualaikum..
Alhamdulillah selesai sudah kelas Tart Nenas matahari tadi 26 April, 2014 dengan dihadiri oleh Azira dari Shah Alam dan Lina yang tinggal di kejiranan-area sini2 je..peramah betul dia orang ni, saya pulak sibuk berceloteh sedar2 dah tak de pun teringat nak ambil foto.. Hehehee tak apa, Insha Allah datang lagi ke sini untuk kelas lain pula bleh ambil foto ye... Apa2 pun terima kasih pada mereka sudi datang blajar dengan saya.

MAKLUMAN: KELAS DIY akan diadakan pada 3 Mei, 2014- Sabtu Fees:  RM200.00. Maksimum hanya 3 orang saja. Kelas ini saya perlukan deposit ye- RM100.00. Selepas dah sure nak join, contact saya nanti bagi No. Akaun. 

Sebenarnya ada request dari seorang dari Sarawak yang berminat untuk berniaga, In sha Allah memang boleh sangat lah... mudah2an rezeki datang melimpah ruah kelak.

Anda nanti ditunjukan cara membuat Tart Nenas Matahari, Tart Gulung dan Jem Homemade. Pentingnya untuk tahu membuat jem homemade ni manalah tahu terdesak kat area kita tak ada stok dekat kedai jem beli yang kita minat tu dah habis, sedangkan kat pasar banyak jual nenas.. so kita kacau sendiri lah ye..   

Sila inform saya selewat2nya Jumaat- 2 Mei, 2014. Contact 016-6948366 - Kak ijah@ Mak Ngah. (Dapat satu lagi title..hehheee..)