Monday, August 25, 2014

KELAS TART NENAS IBU DUIT - 1/9/2014.

Assalamualaikum.. selamat pagi Selasa yang cerah, tapi sejukkk... Alhamdulillah hujan dah turun selalu, suhu panas2 lembab gitu, InshaAllah tak de lah lagi catuan air kat Selangor kan...

KELAS TART NENAS MATAHARI & TART GULUNG

Sesiapa ingin belajar biskut ibu duit ini sila contact saya segera, masih ada seat lagi. Kenapa saya katakan ibu duit? Sebab rata2 orang suka Tart Nenas, yang tak pandai makan biskut2 moden pun bleh habis sebalang sekali hadap...hheheee. Contohnya pada hari2 biasa jiran saya order setiap 1 @ 2 minggu sekali 4 bekas. Itu baru satu jiran kalau sepuluh best kan... Musim Raya baru2 ini, salah seorang tester datang kitchen saya selepas kunyah satu tart matahari dengan penuh yakinnya beliau kata "Akak.., Sue nak order yang ni 100 bekas". Selepas hari raya tadi beliau terus order lagi 20 bekas untuk open house customer2nya pulak yang order. Itu baru sorang peminat kan..Syukur Alhamdulillah..  

Jadi kalau anda ingin pelajari resepi yang menguntungkan sila call/sms saya. 

Kelas saya tak ambil ramai supaya anda selesa semasa pembelajaran. Ada 2 orang memadai saya akan on kelas... InshaAllah.


Fees: Tart Matahari : RM100.00, Tart Gulung : RM100.00. 

Masa : 10.00 pagi hingga selesai. 
Tarikh : 1/9/2014. Hari Isnin. Bertempat di Taman Pinggiran Putra, Seri Kembangan, Selangor.
Kelas DIY. Seat masih ada lagi, sesiapa yang berminat boleh hubungi saya :
Puan Halijah : 016-6948366.