Tuesday, August 12, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI-TERLAJAK SIBUK..

Assalamualaikum... Saya mohon ribuan kemaafan kerana lambat mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri.. mujur baiklah masih sihat walafiat & diberi kesempatan dalam bulan Syawal 1435 lagi hari ni kan...

Panjang lah critanya sebab tertunda katakan... Apa2 pun layan sedikit foto sekut2 raya & selepas raya yang sempat saya ambil. Alhamdulillah syukur Ya Allah, tahun ini meningkat jualan saya w/pun ada kuih yang saya tak buat sample marketing tapi customer2 saya yang dah terbiasa nak juga, misalnya Tart gulung..hehhee.. ingat nak re[place  dgan Tart Matahari saja tapi kan... customer always right.. Ada2 je comment dia orang cakap Tart nenas gulung saya juicy jem dia dan kulit dia tak melekat2 atas lelangit.. lemak dia seckup rasa..

Ewah kecik hati orang baru...Tart Nenas Matahari.. tapi ramaaaii juga yang suka had ni.. dia orang kata bila makan kunyah sikit2 dah cair dimulut. Apa2 pun saya terima comment customer yang dikasihi, baik buruk InshaAllah saya kekalkan resepinya dan terima kasih smua yang sudi order dari saya, anda sentiasa dekat di hati..