Wednesday, January 15, 2014

KELAS CHEESE TART & FRUIT TART - 14 JANUARI, 2014

Assalamualaikum..

Kelas kali ini dihadiri oleh 2 orang wanita ayu sweet2 teller dari BSN - Rozita & Zizie. 

Lupalah tempat BSN tu apa namanya sebab area baru muncul kan...tu pun rezeki kami dipertemukan Allah sewaktu saya nak renew SSM. Dari Putrajaya sebenarnya saya dan hubby ramai norrr orang kat sana kami larikan diri ke .... tempat tu lah  kan. Nanti saya check nama dia noooo..hehehee.

Apa2 pun dia orang ni enjoy w/pun datang belajar 2 orang riuh mcam 5 orang, nak nak Zizie tu selalu suspen nak tahu kaedahnya lepas ni jadi lagu mana, baru sat saya nak explain dia dah tanya... banyak betul idea dia almaklum lah kan tak lama lagi bakal bergelar isteri.. In sha Allah mudah2an dipertemukan jodoh orang yang baik2...Amiiinnn..

Rozita pun ada kreativinya nampak aje senyap, senyum2 masa belajar tapi masa buat hands on bersungguh2 gitu. Kelas demo saya kerap kali jadi kelas hands on sebab tak ramai yang datang, mungkin belum ramai yang tahu kan...

SAya harap dia orang rajin2 praktis & boleh buat jualan ke, hidangan keluarga ke, buat hantaran pun ok sesangat tau!!! 



Okay, foto kat bawah ni ialah kelas sebelumnya, gadis comel Aini memula suka2 tolong saya kat bakeri buat2 muffin & apa aje lah yang boleh ditolong, last2 mama dia kata Aini nak beljar sebab minat buat2 kuih ni lah kan...




Okay, sesiapa berminat nak join kelas creampuff & eclairs atau Cheese Tart & Fruit Tart - 17 Januari cuti hari Taipusam esok boleh segera sms/email - eijahashim@yahoo.com sebelum jam 5 petang sebab saya kena prepare bahan2 ye..