Monday, April 7, 2014

CARTOON ARTWORK & RIBBON ROSES 6 APRIL, 2014

Assalamualaikum..Lamanya saya tak bersiaran kenapa ye..? Sibuk dengan tempahan? Jenjalan..ahh mcam tak serious. Eh tak lah gitu..Kadang2 kita sbgai manusia kan.. ada perkara lain perlu komitmen dan sebagainya. Urusan seharian tetap berjalan walau kini kita sbgai manusia yang punya perasaan masih berkongsi rasa sedih dengan kehilangan pesawat MAS HM370 yang hilang genap sebulan...begitu sekali kah? Hanya Allah S.W.T. sahaja yang Maha Kuasa dan Maha Mengetahui apa yang tersirat disebalik yang tersurat... Allahu Akhbar!!!

Ok, semenjak akhir2 ini lama nian saya tidak berkarya. Rindu pula nak menghasilkan sesuatu yang indah dan ceria.. Saya suka upgrade kebolehan dengan mengikuti kelas2 berbayar dengan itu apa2 ilmu yang saya punyai kini akan saya tambahnilai di sana sini kelak. In sha Allah.