Thursday, November 7, 2013

PREMIS IJA BAKERY


Assalamualaikum.. selamat pagi yang indah.

Syukur Ya Allah yang masih memanjangkan usia kita, mengizinkan kita menjalani kehidupan seperti biasa di bumi pinjaman ini..Alhamdulillah.

Ini foto2 premis baru tempat saya bekerja sekarang, masih serba sederhana namun cukup menyenangkan hati saya sebab luas bagi membolehkan saya nak berjogging di situ pun bleh lah rasanya..hehhee..

Belum mampu menyara pekerja tetap cuma ambil yang sementara saja bilamana ada order yang datang dah overloaded tapi tak lah selalu dapat rezeki macam tu kan..Apa2 pun saya mohon kepada Allah kerana Dia lah "Maha Membantu, Pemberi Pertolongan" yang Maha Tahu segalanya..Kalau dulu2 hidup kita main redah je kan, main ikut logik.. memang kita beribadat dan mengerjakan Umrah tapi pemahaman tentang Agama Suci Islam itu bertambah2 dan datang sedikit demi sedikit melalui pembelajaran dan pengalaman hidup yang di lalui..dengan izin dari Nya jua.

Okey layan foto premis saya yang sngat simple.. sesiapa yang nak beli produk saya kalau larat bleh lah naik Tingkat dua tu..hheehhe...tapi kalau rasa lutut dah ketar naik Tingkat satu, saya bleh hulur produk kat bawah tu depan Kedai Kecantikan Nur Qiesha depan betul2 pasar malam Taman Pinggiran Putra.